Przegląd kotła, pompy ciepła i innych urządzeń grzewczych - czy warto go wykonać?
Przegląd kotła, pompy ciepła i innych urządzeń grzewczych - czy warto go wykonać?
13/04/2022

Przed nadchodzącym sezonem grzewczym warto podjąć odpowiednie kroki, aby móc się do niego prawidłowo przygotować. Jak to zrobić? Otóż obowiązkowym zadaniem jest zlecenie wykonania przeglądu technicznego przez wykwalifikowanego serwisanta. Taka czynność powinna na stałe wpisać się do domowego kalendarza, by uniknąć niepotrzebnych usterek.


 

1. Jaki jest sens wykonania usługi przeglądu?

 

Przegląd urządzenia jest istotny z kilku bardzo ważnych powodów. Jednym z nich jest zapobieganie wystąpienia awarii w momencie, gdy jest nam najbardziej potrzebny. Co więcej, coroczny serwis urządzenia przeciwdziała kumulacji różnych usterek, których późniejsza naprawa może generować ogromne koszty. Dodatkowo taka usługa, wykonywana regularnie 
przyczynia się do wydłużenia żywotności urządzenia. Należy także pamiętać, że praca zaniedbanego pod kątem przeglądów urządzenia grzewczego może przyczynić się do większego zużycia paliwa lub energii i skutkować zwiększonymi kosztami ogrzewania domu.

Jeśli zależy nam, aby nasze urządzenie pracowało z najwyższą możliwą sprawnością, a przy okazji zapewniało nam zadawalające koszty ogrzewania, należy zadbać o jego cykliczne czyszczenie i regulowanie. Taki przegląd to również idealna okazja, aby odpowiednio dostosować pracę urządzenia według naszych potrzeb. Serwisant ma bowiem możliwość zmiany ustawień systemów i całej automatyki, która ulepszy jakość pracy urządzenia. 


2. Kto powinien wykonać przegląd urządzenia grzewczego?

 

Taki przegląd najlepiej zlecić autoryzowanemu serwisantowi, który posiada odpowiednią wiedzę oraz umiejętności dostosowane do urządzeń danego producenta. Taki specjalista doskonale zna wszelkie funkcje i możliwości urządzenia oraz potrafi je odpowiednio wykorzystać, by polepszyć pracę całego systemu.


3. Opieka serwisowa

 

Przydatnym rozwiązaniem dla użytkowników urządzeń grzewczych jest możliwość stosowania corocznych, automatycznych przypomnień o zbliżającym się przeglądzie. Jest to duże ułatwienie dla Klientów, kiedy Koordynator Serwisu sam kontaktuję się z Klientem i przypomina telefonicznie o możliwości wykonania usługi. Podczas takiej rozmowy omawia się wszelkie szczegóły wizyty w dogodnym terminie.



Wróć ikona

Najpopularniejsze mity dotyczące pomp ciepła
Coraz częściej stosowanymi urządzeniami grzewczymi w domach jednorodzinnych są pompy ciepła. Pomimo ich stale rosnącego zainteresowania, wciąż słyszy się wiele fałszywych teorii, które postaramy się..
Zobacz więcej więcej
Co warto wiedzieć o pompach ciepła?
Jednym z najbardziej interesujących i aktualnych tematów jest opłacalność inwestycji w pompę ciepła...
Zobacz więcej więcej
Kompleksowość

Doradzamy każdemu klientowi w taki sposób, aby był w pełni świadomy najlepszego wyboru z jednoczesną gwarancją najwyższej jakości.

tło

Projekty
tło

Sprzedaż
tło

Montaż
tło

Serwis
Infolinia serwisowa
ikona 48 363 0 363
ikona 533 316 316
Współpracujemy
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo